•  Fri frakt över 999kr exkl. moms*                 14 dagar öppet köp                   Personlig service

0 Din varukorg

 

Vanliga frågor

  • Kan jag lägga till en produkt på en befintlig order?
    Vi rekommenderar att du lägger en separat beställning på den nya produkten. Det är enklare och brukar gå snabbare för dig som kund. Om du har mailat eller ringt in din beställning så går det bra att lägga på produkter om dem inte har hunnit skickas ifrån vårat logistikcenter.
  • När levereras mina varor?

    Varor som finns i lager levereras normalt inom 2-5 vardagar efter beställning. När dina varor skickas ifrån vårat logistikcenter så kommer det ett mejl med spårningsnummer för din sändning.

  • Har ni skickat min beställning?
    Du kan lätt se ifall din beställning är skickad genom att antingen gå in på mina sidor och se om det står levererad på din beställning eller kolla om du har fått ett mail där det står att din beställning är skickad.
  • Vad gör jag om mitt paket eller produkt är skadad?

    Ibland kommer saker tyvärr inte fram hela. Om en paket eller produkt är skadad vid leverans så behöver du skapa ett reklamationsärende. Om du misstänker att det är en transportskada så måste du först reklamera leveransen hos speditören.

    Om emballaget är oskadat och felet inte verkar vara en fraktskada så gör du reklamationen direkt till oss. Du kontaktar du vår Serviceavdelning via vårt kontaktformulär. Du behöver bara ange ditt ordernummer så löser vi det så snabbt som möjligt.

  • Vad har ni för returvillkor?

    Vi har en nöjdhetsgaranti där du som kund har rätt att lämna tillbaks din produkt inom 14 dagar efter leverans. Vid utnyttjande av returrätten står kunden för frakten. Vi står självklart för returfrakten om du får hem en vara som är felaktig eller felexpedierad.